دژ سامورایی

دژ سامورایی
این مرحله رویکرد سنتی سامورایی‌ها را برای ساخت و ساز و دفاع از خانه‌هایشان بررسی می‌کند، و همچنین به روش‌هایی می‌پردازد که از طریق آنها می‌توانید خانه خود را ایمن‌تر کنید، با امنیت سفر کنید و با آگاهی تاکتیکی به هر محیط جدید نزدیک شوید. 
ادامه مطلب

استراتژی سامورایی در برابر جهان

استراتژی سامورایی در برابر جهان
یک سامورایی باید همیشه رفتار مناسب را حفظ کند. در طول تاریخ قوانین و استراتژی‌های مختلفی برای سامورایی‌ها در برابر جهان و محیط اطرافشان تعریف شده است. در این متن گوشه‌هایی از این استراتژی و قوانین خاص سامورایی‌ها را فرا می‌گیریم.
ادامه مطلب

انسان ژاپنی و خصیصه‌های شرقی

انسان ژاپنی و خصیصه‌های شرقی
ژاپن کشوری است که به اذعان اکثر روانشناسان و متخصصین فلسفه تعلیم و تربیت، فرهنگ ویژه و منحصر به فردی در میان کشورهای توسعه یافته کنونی دارد. کشوری که با راهی متفاوت از سایر کشورهای توسعه یافته به تمدن و صنعتی مدرن دست یافت و با تکیه بر ارزشهای بومی و مردمی خود، جامعه ای نوین و صنعتی را پی ریزی کرد.
ادامه مطلب

چای ژاپنی؛ فرهنگ جاودان شرق

چای ژاپنی؛ فرهنگ جاودان شرق
مراسم چای ژاپنی یک هنر کلی در نظر گرفته می شود که نه تنها به سرو و نوشیدن چای پرداخته است، بلکه با هدف زندگی، طرز فکر، مذهب، ابزار هنر چای و آثار هنری قرار داده شده در اتاق چای نیز ارتباط دارد. هدف از مراسم چای ژاپنی پذیرایی از میهمان با چای است و برای رسیدن به آن اشکال مختلفی وجود دارد.
ادامه مطلب

سبک زندگی سامورایی

سبک زندگی سامورایی
مشخص کنید دوست دارید کدام نوع سامورایی باشید یا نقشی را که دوست دارید برای خود طراحی کنید. همه نمی توانند رهبر عالی باشند، اما برای مثال بسیاری از افراد می توانند مدیر باشند. یک سامورایی همیشه به عنوان یک رهبر، به عنوان یک نمونه برای بسیاری و به عنوان یک جنگجوی مستقل که در یک مسیر است عمل می کند.
ادامه مطلب

بلاگ

شمشیر سامورایی
خرید شمشیر
قیمت شمشیر سامورایی
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش