مسابقه عکس و فیلم / Slash the Pose

 

slashthepose

 

 

بروزرسانی (15 اسفند): مهلت شرکت در مسابقه تا 15 فروردین 1400 تمدید شد.

بروزرسانی (15 فروردین): مهلت شرکت در مسابقه به پایان رسید.
برندگان معرفی شدند! (20 فروردین) -
لینک

 

 

 

 

برای شرکت در مسابقه‌ی ما کافیست شمشیری در دست بگیرید و مشغول تصویر کردن ایده ی خود شوید. اولین دوره‌ی این مسابقه از بیست و پنجم دی آغاز و در پانزدهم اسفند (بروزرسانی: پانزدهم فروردین) امسال به پایان می رسد. در طی این مدت سه ماهه شما دعوتید تا هنر خود را با ما به اشتراک بگذارید. مهم نیست شمشیر شما ژاپنی باشد یا از شمشیرهای اروپایی، ایرانی یا... استفاده کنید. حتی می توانید شمشیر خود را از چوب، مقوا یا... بسازید و در مسابقه ی ما شرکت کنید! اما دقت کنید استفاده از چاقو برای شرکت کردن در این مسابقه مجاز نیست. در پایان مسابقه به سه نفر جوایز ویژه ای اهدا می شود. انتخاب یکی از برندگان برعهده ی ماست، دیگری بر عهده ی مخاطبان و سومین جایزه نیز به قید قرعه از میان کامنت های پست اینستاگرمی مسابقه اهدا خواهد شد. پس آماده شوید و بهترین تصویر خود را برای ما ارسال کنید. ما شما را به پوشیدن لباس های رزمی، کیمونو، زره یا هر آنچه زیبا باشد تشویق می کنیم و توصیه می کنیم بهترین ژست ها را به صورت فردی یا گروهی بگیرید و تا حد ممکن خلاق و بی نظیر باشید! برای کسب اطلاعات درباره ی شرایط مسابقه، روند برگزاری و جوایز با ما همراه باشید.

 

 

 

شرایط و قوانین


 

  • برای پذیرفته شدن در مسابقه کافیست اثر به یکی از دو روش زیر منتشر شود:

        - استفاده از هشتگ slash_the_pose# و تگ کردن صفحه ی اینستاگرم کارگاه (swordbigdeli@) در اسلاید محتوا
        - ارسال عکس با سایز حداقل 800*600 به آدرس ایمیل slashthepose@swordbigdeli.com

 

  • اثر ارسالی قابل قرار گرفتن در یکی از دسته های زیر باشد:

        - سامورایی کلاسیک (جهت به تصویر کشیدن سامورایی در دوره ادو، یعنی قرون 17 و 18 در ژاپن)
        - سامورایی شهری (جهت نمایش سامورایی در زمان مدرن)
        - بودو (برای هنرجویان رشته های رزمی ژاپنی)
        - لایف استایل (سبک زندگی و روزمره)
 

  • اثر ارسالی می بایست عاری از لوگو، علامت، متن و حاشیه باشد. شما می توانید اثر را ادیت یا روتوش کنید و بهبود بخشید سپس برای ما ارسال کنید. اما اگر اثر غیر واقعی به نظر برسد ما از شما خواهیم خواست تصویر دیگری نیز برایمان ارسال کنید تا از اصالت آن مطمئن شویم.
     
  • شرکت کنندگان مجاز به استفاده از مدل (شخصی دیگر) در آثار خود هستند، اما در صورت انتخاب شدن به عنوان برنده، اثبات آشنایی با شخص مدل بر عهده‌ی شرکت کننده خواهد بود. (این شرط و شرط پیشین جهت جلوگیری از ارسال اثر غیر اصل گذاشته شده است.)

 

  • شرکت کننده محدودیتی در تعداد آثار ارسالی ندارد، اما نمی تواند در بیشتر از یک زمینه برنده باشد.


     

برنده ها 

 

  • دلایل زیادی وجود دارد که شما برنده‌ی اصلی ما باشید! اگر مقداری زمان صرف مطالعه و مشاهده‌ی سبک زندگی ژاپنی و سامورایی کنید و با جذابیت های آنان آشنا شوید قطعا بهترین عکس ها را خواهد گرفت و بهترین ویدئوها را خواهید ساخت. برنده ی اول این مسابقه توسط اعضای کارگاه ما انتخاب می شوند و ایده و خلاقیت فرد یا گروه برنده بیشتر از لباس و لوازم جانبی و پس زمینه عکس یا فیلم اثر بخش خواهد بود.

 

  • برنده ی دوم از میان آثاری که وارد مسابقه می شوند و پس از تایید شرایط ذکر شده در صفحه ی اینستاگرم کارگاه ما منتشر می شوند انتخاب خواهد شد. در این بخش اثر ارسال شده در استوری قرار گرفته و مشاهده کنندگان قادر خواهند بود امتیاز خود را برای آن ثبت کنند. در آخرین ساعت روز پایانی مسابقه اثری که بیشترین امتیاز را از سوی مخاطبان دریافت نماید به عنوان برنده انتخاب خواهد شد.

 

 

 

جوایز

 

جوایز:

جایزه ی اول: تاتسوکو کاتانا + جعبه ی حمل + کاور سنتی
جایزه ی دوم: یاماگوچی واکی‌زاشی + جعبه ی حمل + کاور سنتی
جایزه ی سوم: شینتوگو تانتو + کاور سنتی
 

 

 

 

نکات مهم

 

  • در استفاده از شمشیرها دقیق باشید. اگر تاکنون با شمشیر کار نکرده اید در مورد ایمنی در استفاده از شمشیر جدی باشید و به همراه شخصی آموزش دیده عکس یا فیلم خود را تهیه کنید. کارگاه ما در قبال مخاطرات ممکن پاسخگو نخواهد بود. ضمنا از پذیرش و نمایش آثاری با مضامین خشونت و ترویج آن علیه انسانها و حیوانات جلوگیری خواهد شد.
  • ذکر این نکته ضروریست که شرکت کننده با ارسال اثر خود به ما این اجازه را می دهد که محتوای دریافت شده امکان استفاده و انتشار در وبسایت و سایر صفحات کارگاه بیگدلی را دارد. ما نیز متعهدیم که در صورت استفاده و انتشار اثر، نام صاحب اثر را ذکر نماییم.
  • این رویداد توسط گروه تولیدی ابزارهای رزمی و ورزشی بیگدلی انجام خواهد شد و توسط هیچ نهادی مورد حمایت و پشتیبانی قرار نمی گیرد.

 

 

 

 

۵
از ۵
۴۰ مشارکت کننده
NiNjA گفت:
سلام، آیا برای عکاسی می توانیم از بوکن هم استفاده کنیم؟
    Swordbigdeli گفت:
    بله، البته. استفاده از هر نوع شمشیری مجاز می باشد.
علی‌اصغر گفت:
چطور عکسی باید باشه،
معیار های شما برای یه عکس خوب چیه
    Swordbigdeli گفت:
    سلام، متن پست بالا رو به دقت بخونید. اشاره شده که چه جور عکس یا فیلمی ترجیح داده میشه.
علی‌اصغر گفت:
زمانش تموم نشده؟
    Swordbigdeli گفت:
    مسابقه تا 15 اسفند ادامه داره، البته ممکنه مقداری هم به این بازه ی زمانی افزوده بشه.
NiNjA گفت:
سلام، نفر سوم مسابقه لزوما نباید عکس فرستاده باشه؟
    Swordbigdeli گفت:
    بله، درسته. قرعه کشی میان کامنت های پست اینستاگرم انجام میشه.
خرید شمشیر سامورایی

دیگر نوشتارها

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش