داستان زاتوئیچی، قسمت بیست و دوم: زاتوئیچی شمشیرزن تک‌دست را ملاقات می‌کند

 

 

 

زاتوئیچی شمشیرزن تک‌دست را ملاقات می‌کند

 

 

 

قسمت بیست‌ودوم: زاتوئیچی شمشیرزن تک‌دست را ملاقات می‌کند

 

 

قسمت بیست‌ودوم از زاتوئیچی: شمشیرزن نابینا، ملاقات شرق با شرق است؛ در موقعیتی که زاتوئیچی، شمشیرزن نابینای ژاپنی با شمشیرزن تک‌دست چینی رو در رو می‌شود، دو قهرمان داستانی که هر کدام استادان هنرهای رزمی ملت خود هستند، ولی هر دو یک نقص دارند. یکی چشم ندارد و دیگری یک دست؛ اما در واقعیت بیناتر و خوش‌دست‌تر از دیگران‌اند. فیلم با ملاقات اتفاقی شمشیرزن چینی با هم‌میهنان خود در راه معبد فوکوریوجی شروع می‌شود که در ادامه مجبور می‌شوند با گارد سلطنتی ژاپن بجنگند. در این مبارزه، تنها وانگ-کانگ چینی زنده می‌ماند که می‌تواند از دست سامورایی‌ها فرار کند؛ و یک پسربچه که زاتوئیچی را می‌بیند و با او همراه می‌شود. 
فیلم با همراهی این دو مرد و یک پسربچه ادامه می‌یابد تا جایی که زاتوئیچی و وانگ-کانگ در انتها به خاطر ندانستن زبان همدیگر، مجبور می‌شوند مبارزه کنند. یکی از بهترین مبارزه‌های تمام مجموعه میان دو مبارز حقیقی. فیلم با این جمله تمام می‌شود: «اگر تنها زبان همدیگر را می‌فهمیدیم...»

جهت مشاهده و دانلود فیلم به همراه زیرنویس فارسی به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

برای مشاهده سایر قسمت‌های مجموعه اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

 

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
خرید شمشیر سامورایی

دیگر نوشتارها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش