داستان زاتوئیچی، قسمت دوم: داستان زاتوئیچی ادامه دارد

 

 

 

داستان زاتوئیچی ادامه دارد

 

 

 

قسمت دوم: داستان زاتوئیچی ادامه دارد 

 

 

 

دومین قسمت این مجموعه داستان زاتوئیچی ادامه دارد (The Tale of Zatoichi Continues) نام گرفته و کازواو موری کارگردانی آن را بر عهده داشته. او از بهترین فیلمسازانِ جیدای‌گِکی (سینمای سامورایی ژاپن) است.
این قسمت با ورود زاتوئیچی به خانه‌ی حاکم شروع می‌شود که به قصد ماساژدادنِ حاکم است. زاتوئیچی با این که کارش را کامل انجام می‌دهد، ناخواسته متوجه بیماری حاکم می‌شود و به این ترتیب، اطرافیان حاکم در پی قتل او برمی‌آیند. آن‌ها فکر می‌کنند که از میان‌برداشتن یک ماساژور نابینا کار بسیار ساده‌ای خواهد بود اما زاتوئیچی به راحتی آن‌ها را از میان برمی‌دارد. درباریان متوجه می‌شوند که زاتوئیچی شمشیرزنی استثنائی است و به همین منظور با تمام قوا به دنبال او به راه می‌افتند. یک سال گذشته و زاتوئیچی دوباره به شهر ائیوکا آمده تا بر مزار دوست سامورایی‌اش، استاد هیراته، دعا بخواند و به او ادای احترام کند. در این میان، و در خطی موازی، ما با برادر زاتوئیچی به نام یوشیرو آشنا می‌شویم که شمشیرزن ماهری است اما تبدیل به یک جنایت‌کار شده و دولت مرکزی به دنبال اوست. آیا دو برادر بعد از مدت‌ها با هم ملاقات خواهند کرد؟ آن‌ها مشخصا در مقابل هم خواهند بود. در انتها و در کنار معبد جوشوجی که مزار استاد هیراته است، صحنه‌ای دیدنی و تکرارنشدنی از مبارزه‌ی سامورایی‌ها را می‌بینیم و جنگ دو برادر را. زاتوئیچی با این که دشمنان ظالم را از میان برداشته، دوباره به اجبار با کسی مبارزه می‌کند که دوست اوست، اما در مقابل او ایستاده. زاتوئیچی در این جنگ هم پیروز خواهد شد؟ بی‌گمان. 

برای مشاهده ی تمام قسمت های این سری اینجا کلیک کنید. فیلم و زیرنویس هماهنگ در کانال تلگرام ما قرار می گیرند. برای مشاهده ی تلگرام نیز اینجا کلیک کنید.
 

 

 

 

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده
خرید شمشیر سامورایی

دیگر نوشتارها

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش