شمشیرزنی سامورایی، قسمت پنجم: برش‌های دو دستی

 

 

 

 

توصیف تکنیک‌ها و قواعدِ محبوب‌ترین سبکِ شمشیرزنی در ژاپن به همراه آموزش‌های دقیق و استادانه در این سری ویدیوها، به شما امکان یادگیری در سطوح مختلف را می‌دهد. این ویدیوها مجموعه‌ای از موثرترین و اثبات‌شده‌ترین روش‌های مبارزه است که از دوران فئودال‌ تا مدرن گسترش‌یافته، و در شکلی هنرمندانه و با توصیفاتی کارساز و پرنفوذ، روش‌های کامل‌شده توسط طبقه‌ی جنگ‌جویان باستان ژاپن را تقدیم شما می‌کند. ارائه‌ی دستورالعمل‌های مربوط به آداب و رسوم، عملکردهای اساسی پا، ضربه‌زدن، تاکتیک‌های دفاعی، تست‌های برش، نگه‌داری و ایمنیِ مورد‌ نیاز برای فراگیری کامل مهارت‌های شمشیرزنی؛ توسط این راهنمایان ممتاز، به هنرجویان امکان فراروی از تکنیک‌های فیزیکی محض را داده و درهای خودآموزی را با استفاده از شمشیر سامورایی به روی شما می‌گشاید.
ماسایوکی شیمابوکورو راهنمای شما، استاد هنرهای رزمیِ جودو، کاراته، کوبودو، شیتو-ریو، و ایی‌آی‌دو و مدیر بین‌المللی سازمان ورزش‌های رزمی Nippon Kobudo Jikishin-kai است و شمشیرزنی ساموراییِ ایشین-ریو را در سراسر جهان نمایندگی می‌کند. او دارای عنوان هانشی، معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین مقام در هنرهای رزمی سنتی ژاپن است.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
خرید شمشیر سامورایی

دیگر نوشتارها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش